pobytDne 14.6.2010 se naše třída vypravila na vzdělávací pobyt do Lesné v Krušných horách. Vyjeli jsme v půl deváté dvěma minibusy a na místo jsme dorazili ve čtvrt na deset. Dostali jsme klíče od pokojů a šli si vybalit věci. Přesunuli jsme se do budovy B, ve které se nacházela učebna. Tam jsme dostali svačinu a začal náš první modul-„Odpady„. Měli jsme přestávky, ve kterých jsme chodili ven a kluci hráli fotbal. První modul trval po celý den, mezi tím jsme měli přestávku na oběd, který jsme měli na hotelu, kde jsme byli ubytováni. K obědu bylo rizoto. Večer jsme měli brambory a sekanou. Po večeři jsme se vrátili na budovu B, kde na nás čekala manželka majitele hotelu i druhé budovy a hrála s námi hry. Vařili jsme houbový guláš, skládali skládačky a za odvedenou práci jsme dostali bonbon. Večerka byla v 10 hodin. Druhý den jsme vstávali v 7 hodin a v 7:30 byla snídaně. Pak jsme šli zase na budovu B a měli modul „Ovzduší„. Měli jsme toho samého lektora (který si myslí,že FOUKÁ vzduch). K obědu byly zapečené těstoviny. Pak jsme se vrátili zpátky a měli modul „Krajina„. To už byl jiný, starší lektor. Byla s ním zábava a uměl upoutat a vše vysvětlit. Dozvěděli jsme se, že to byl správce lesů Krušných hor a vyšli jsme s ním na procházku na blízkou skálu. Pak jsme šli na večeři, tedy na kuře s bramborovou kaší. Po večeři jsme šli ven a večerka byla zase v deset. Ráno se vše opakovalo, k snídani jsme měli míchaná vajíčka a ve třídě modul „Environment“. Zase jiný lektor. K obědu byly špagety nebo svíčková. Kromě tří žáků a paní učitelky jsme si vzali špagety. Pár z nás mělo problém s tím, že tyto špagety nikdy neviděly rajče. Po obědě jsme šli na výlet. První náš cíl byl sběrný dvůr. Tam měli (naštěstí) zamčeno. Pak jsme jeli na rozhlednu na Hoře svaté Kateřiny. Odtamtud jsme se jeli podívat na přehradu Fláje. Část žáků se chtěla koupat. Učitelé nám to zakázali. Při další jízdě autobusem jsme zpívali a prosili řidiče ať pustí rádio hlasitěji. Vyhověl.Dorazili jsme k větrným elektrárnám. Potom jsme jeli zpět. Naložili jsme kufry a jeli domů. Nikomu z nás se nechtělo.

Lenka K. Lucka R. Nikola B.